Saturday, April 25

ektibiti arini

selamat sejahtera
pada arini masih tidak ada alkisah kerana aku perlu tid0q awal kerana ingin memenuhi azamku pada es0k hari... ha... azam apa? aiy0 adakah kalian suma suda lupa wahai kr0ni2 ku... s0k kan aku mau menjejakkan kaki ke kelas harfiah...walaupa jadik p0n... walau jua ibu xp... akan tetap aku p s0rang... rupanya... memang s0k ibu x p... dia ada kelas ilmu yg lain... memang aku kena p s0rang lah *yuhu*
s0 oleh itu malam ni untuk merehat 0tak, aku hanya nak mer
ingkaskan cita apa yg aku da wat arini... huhuhu... setelah bangun agak awal, aku kemas bilik, cuci+sidai baju... aku p0n kuarlah menyetelkan keja... s0 bila petang terasa rindu pada membe sepejuangan lantas aku p0n terus sMs ajak melepak2 di tepi pantai... dan wang aku juga melayang2 sepeti angin sep0i2 bahasa... hahahahah (jangan ditangisi lidey, kena ikhlas belanja kengkawan)
bila da lama xjumpa... terasa macam bes la pulak sembang... hihihi... dulu time
duk jumpa tiap ari rasa macam nak bengkak bijik mata jemu teng0k... hahahaha... namun begitu... akan kami ketemu lagi tiap ari selepas saja c0ntract keja aku tamat... aku akan kembali bermaharajalela di sana... muahahaha... namun aku mungkin suda jadi agak baik sedikit dari sebelum ni lah (err...agaknya lah)

*p/s : sekadar hiasan*

No comments: