Thursday, May 14

kenangan

assalamualaikum...
memang da jarang aku mengambil tahu pasal ini bl0g... kesian sama kau wahai bl0g... ntah kenapa... mungkin aku kehilangan m0od atau juga aku xtahu apa yg patut ditulis...
namun begitu arini saja teringat nak taip memandangkan hanya disini saja tempat kucurahkan isi hati dalam bentuk penulisan (cewah)
arini aku tuang keja sebap xsehat... muahahahaha... walaupun xsehat masih lagi aku mampu untuk gelak keji*yuhu* s0 dalam duk melangu xtau nk watpa, teringat aku pada zaman muda rumaja... betapa aku rindu pada zaman itu... bukan pada apa yg aku telah buat, tapi pada mereka yg wujud waktu itu... mereka yg bleh aku panggei kawan... kawan... yakah kawan? hahahaha
sekarang masing2 dah ada life sendirik... ada yg berubah, ada yg masih di situ... ada yg betambah baik...ada yg sebaliknya.
ntah saipa rasa agak sebak kenangkan nasib depa... dibesarkan lam dunia sebegitu, memang macam2 lah. namun itu adalah pilihan sendiri dan perlulah ditanggung sendirik
terus terang, ia amat membahagiakan namun untuk kembali ia membinasakan. sebap tu lah kenangan hanya kekal kenangan. samada baik atau buruk. jika waktu mampu diputar semula maka xkan wujudlah kenangan&pengajaran dalam mem0ri tiap makhluk Allah yg bergelar manusia. sesungguhnya hanya Allah yg lebih mengetahui
subhanallah!

No comments: