Wednesday, May 27

nasib lah

assalamualaikum...
alkisah...
arini ada acara kat c0mpany... tapi aku tuang.. ihihihi... walaupun da siap bepakaian sukan. bukan xmu p@malas
(aku da jarang malas daH la ni oke!) tapi sebap aku xdak geng... ini bukanlah
sebap aku ada sifat
asabiah yg tinggi. asabiah wujud apabila berpuak... aku ni puak p0n tarak!
mana p geng keja aku? depa laki la wei. aku s0rang ja p0mpuan yg wujud kat department aku! alah alasan ja tuh lidey! department len kan belungguk p0mpuan! aduusss... bukan nk wat drama sedih, tapi pecayalah.. p0mpuan department len xlayan aku... sebap aku hanya x*x*x*!
depa teng0k aku atas bawah, atas bawah pastu jeling! senyum yg aku bagi ni macam xlaku langsung! hina sangat kah aku sebap selalu c0m0t+serabut? bukan aku saja2! xkan la nk welding pakai mekap! nk grind+p0t0ng besi pakai skirt! xkan nk panjat mesin pakai heels?!
tapi xkesah... xluak p0n kaw depa xlayan aku... ahahahaha... yg penting aku da berbudi bahasa. depa xlayan, p mamp0s! (ayat staf aku)
gip0n... betul lah... kaw ik0t l0gik, sapa yg suka kawan ngn orang serabai kan...? aku paham di mana kedudukan aku... bet0ila cakap geng2 seperjuangan... sapa la nk pandang orang macam kita ni... awek nampak k0t jauh p0n da lari!(depa ni laki la) aku?sapa la nk pandang orang cam kita ni... pakwe nampak k0t jauh p0n da lari! ahahahaha *yuhu*

*p/s : ayat di atas hanyalah ayat dalam hati*

2 comments:

PrinCess AiK0 said...

Alalalalalala...syiannya die.Jangan hiraukan org2 yg kerek tuh.Janji kita tak jd kerek mcm depa2 tuh.huhuhu...tak luak apa pun kan..ramai lagi kwn2 kat luar nun.CikLidey kam comey+hati pun comey :D....huhuhu..Caiy0k2!!

*pemilik ini punya bl0g* said...

ahahah...
thanks...
wa da pandai cakap perlih dah n0...
k0i pandai la ni
;")