Tuesday, June 30

maafkan

assalamualaikum wbt...
alhamdulillah akhirnya dapat balik lapt0p aku... tp besala pas f0mat... nk kena setting balik suma benda... masih lagi haru biru...
sebelum dapat lapt0p... pen0h dalam 0tak nih butir2 cerita yg nk ditulis... tapi sekarang da terbang sumanya... mungkin sebap da lewat malam k0t...
aku xsempat rehat sejak 2,3 hari yg lepas... terpaksa mengharung ujian Allah dengan senyuman kesyukuran... cuma tadi sempat aku lelap mata untuk 2jam... tu p0n sebap ik0t b0s 0utstati0n... s0 sempat curik tid0q...
i'allah aku akan cita nanti... apa yg belaku... sepanjang bl0g ni sunyi... jugak s0ry kat member2 yg aku xdan nk reply sms@call... baru malam ni aku bleh balas call+sms...
cuma... harap d0akan lah bapak aku sembuh segera... apap0n jadi... bapak tetap bapak... n bapak xkan ada 2@3... hanya 1...
aku tekilan sebap aku p0n xmampu nk bantu apa2... hanya d0a saja yg membasahi hati+lidah...

3 comments:

Hanis said...

halamak..sia2 ar da kwn da ilmu sal kmputer...mntak arrr tulun...heeee..

lidey said...

ihiihi...
malu mau mintak tulung sama enti...
(tp kaw btul2 nk tlg+free mmg ana nak)
;"P

PrinCess AiK0 said...

Saya doakan semuga ayahanda kamu cepat sembuh.Amin.