Saturday, July 4

kasut 0h kasut

salamattt....
ekceli... member aku ajak aku j0in depa berp0ya2 di a.s... mau s0pin2 sambil men b0lin... haduyai... sememangnya niat nak p gak sebap mau saja aku p cari kasut baru... ini disebabkan kasut yg aku duk pakai selama ni sudahp0n xnampak rupa kasut... tapi lebih menyerupai kain buruk berbentuk kasut... xpecaya? nanti hamba tunjuk sama kalian...
sebelum ni mmg ada aku carik gak... tp memang susah nk jumpa yg aku bekenan... i'allah nanti aku tunjukkan kasut aku tuh... jangan risau, kutuklah semahunya... aku da biasa dikutuk sebab pakai kasut sebegitu rupa... dari zaman mengaji dulu sampai zaman keja... aku masih lagi dikutuk tatkala menyarungkannya...
bila dipikir balik, hapa salahkah aku pakai sesuatu yg aku rasa selesa? mustikah sebap p0mpuan len suma pakai itu macam maka aku juga perlu itu macam? 0h n0 no...
habis sangat kaw aku da xlarat layan kutukan, aku hanya jawab, besala. ni baru style! kengkadang, aku hanya sengih2 arnab saja... itu saja yg aku mampu wat... kengkdang tingin gak nk s0und suka hati jant0ng aku lah! bukan mintak wet hampa satu sen p0n!
tp... kasut ja kan... apa perlu marah2... xmati p0n setakat kena kutuk pasai kasut...

*p/s : ingin sekali aku upl0ad kan gamaq kasut kesayangan aku yg da berumur 2tahun tuh... tp bila aku cek balik suma gamaq yg ada kasut tu da hilang. mungkin sebap f0mat lapt0p harituh*

2 comments:

Hanis Zashi said...

hoho..tyiah oh tyiah...heee....arnab gak disebut..heee....

lidey lim said...

yaa...
ana mmg suka dengan arnab sebap arnab itu cutee...
gigi dia lagi cute...
hihihi