Thursday, September 24

lagi...

malam ni sekali lagi ada air mata yg tumpah. bukan kerna rindukan ramadhan yg dah berlalu. bukan juga kerna syahdunya syawal yg sedang dilalui. tapi kerna seorang lalaki (oke tak aku eja itu macam)
apa kaitannya dengan aku? kaitannya, sekali lagi aku yg tepaksa menjadi peneman dan mendengar hanya bunyi angin&ombak laut berselangkan esak tangisnya.
kali ni bukan ditinggalkan macam yg aritu. tapi hanya pegaduhan harian. yg peliknya tiapkali gaduh (stiap hari 2,3 kali la jugak) tiapkali jugaklah ada keb0c0ran air mata. haduyai.
xletih ka duk teriak tiap ari?
haha aku baru ja tanya s0klan tu kat dia walaupun timing xsesuai. katanya, memang dia b0leh tahan. tapi air mata tu duk betakung jugak kat mata. what an answer.
malas nk cakap banyak aku tinggalkan saja pes0alan utk dia pikir sendiri.
cinta ni indah. bukan menyakitkan. cinta ang ni indah ka?

No comments: