Sunday, September 6

satu peringatan, satu ujian

assalamualaikum w.b.t.
arini aku sehari xdak kat umah...semasa ketiadaan aku, si buntal telah mengalami eksiden. ibu telanggar van time nak kuar parking. aku baru saja sampai ke rumah pukul 1lebih tadi... dan ibu dah sampaikan berita yg merenggut jantung ni...
ini ujian tuhan... utk ingatkan aku supaya jangan terlalu leka dengan dunia. berpegang kembali pada tujuan asal. supaya jangan lalai lagi sepeti dulu. ini adalah balasan supaya aku sedar&terima ujian dengan penuh kesedaran dan peringatan supaya xulangi lagi. ampunkan aku Ya Allah.
walaupun aku kat umah, tapi aku xdak kekuatan nk teng0k keadaan si buntal. teramat sedih. ia harta pertama aku. hasil pertama aku&antara rezeki yg aku amat hargai. pada umur 18taun, sudah tentulah memiliki harta sendiri hasil usaha sendiri adalah amat berharga&xternilai. s0unds an0ying but wh0 cares. jika memiliki perasaan sebegitu dikatakan an0yying, ya maybe i'm such an0yed!
alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah
allahuakbar!

*aku sayangkan hang si buntal!*

*p/s : ibu mintak maaf dgn apa yg tjadi. dia pun rasa besalah. x,aku menangis bukan marahkan ibu. aku hanya sedih. xmungkin aku marahkan ibu kerana hal sekecik ni. aku sedar ini 1peringatan dari Allah utk aku. mintak maaf kaw ia buat ibu susah hati :( *


No comments: