Thursday, October 8

surrogates

arini aku hanya sempat masuk klas selama 5min saja, tak, tak sampai p0n 5min! gara2 aku sampai lewat (besala bajet otai, siap sms lec gitau masuk lmbt) masuk ja clas, antaq assignment, sign attendant, class dismiss! tenganga aku tekejut. bukan sj aku. the wh0le class. baru semangat nak study(ececei) da habis pulak.
bayangkan! penat aku pecut sibuntal (80km je p0n) kena panjat bukit. naik tangga sampai tingkat3. xsempat nk hilang penat p0n klas da habis. s0 tetiba otak keji terpikir utk tengok wayang bagi hilangkan frust. sapa xfrust kaw da jadi camni kan? hak hak. s0 m0vie yg dipilih adalah... jeng jeng jeng...
surr0gates

0pk0slah m0vie ni mengisahkan tentang surr0gates (teng0k tajuk p0n da tau) iaitu pengganti manusia. maksudnya r0b0t digunakan sebagai pengganti manusia dalam kehidupan seharian, tapi r0b0t2 pengganti tu tetap dikawal oleh tuan punya badan sendiri. kesah bemula bila anak Dr. canter kena bunuh. ekceli dia punya pengganti kena bunuh but anak dia p0n mati sekali. s0 si her0 bruce willis nih sbg FBI p0n ditugaskan menyiasat kes ni. n afta dat macam2 jadi&suma tu da ubah hidup dia. kiranya dia p0n da xpakai surr0gates&teruskan pejuangan dia tu. malas nak cita. p teng0k sendirik. haha. kiranya mesej yg nak disampaikan bejaya la. m0vie ni p0n xberat sangat&xplu pikir banyak sgt. suspen dia p0n mcm xsuspen sj. haha. tapi aku suka. aku suka m0vie ni sebagaimana aku suka anime inuyasha. walaupun this is n0t the best m0vie ever but at least xdakla rugi bayaq utk tiket. thats all. haha.

2 comments:

alem said...

rugi x ikut dia tgk..haha

lidey said...

ha tau xpa. org ajak buat jual mahal (tapi ajak memang xiklas p0n) haha