Thursday, November 26

balasan

assalamualaikum wbt...
arini agak bercahaya daripada biasa... sebab...
aku xtid0r lepas subuh!!! yeay!!! ^_^
s0 sepeti statement diatas, pas ja subuh aku t0l0ng ibu g0reng kacang tanah utk dibuat kuih kacang sempena hari raya es0k (rajin tak) pas setel aku jadi drebar utk abangku yg kempunan mau makan nasik kandaq sebap kat p.d memang payah nak dapat yg 0ri (bagus tak) balik pulak t0l0ng buang kulit kacang dengan menggunakan teknik mendulang (hebat tak)
wei berenti memuji diri sendiri oke!
tapi kemudian... kemudian...
...aku tertidur balik...
********************************************
neway, bukan itu yg aku nak cita sangat. anda bleh abaikan alkesah dia atas kalau mau :) cuma nak menyuarakan kesedihan atas ker0sakan nset kesayangan aku yg berumur 2taun lebih2 ni...mungkin ni balasannya asik tipu cakap nset r0sak saja. upppsss... kant0iii... haha. ekceli nset ni memang la pr0b lama da. cuma sebelum ni just hang&sms payah nak masuk. selalu org send xsampai. but n0w, nak 0n p0n xbleh... amat sedih... barang kesayangan aku juga baru ja jatuh di highway kemarin, time aku nak p clas. bila aku pusing balik utk cari, its g0ne. maybe da hancur digelek tayar...
alhamdulillah, mungkin ini hikmah bagi aku sempena aidiladha :) supaya aku lebih menghargai apa yg ada dengan kita sebelum ia hilang... errr atau r0sak
salam aidiladha :)

*p/s :birthday aku nak dekat... xdak sapa nak hadiah handset baru ka??? oppppsss*

No comments: