Saturday, December 12

0h MIKA!!!

  • sejak mula exam week ini tiapkali balik aku akan berpura2 bawak m0t0 dengan cara paling c00l~ pulas minyak kasi habis, lepas kedua belah tangan sambil bukak viser&merasai nikmat angin&pemandangan petak yg sayup2 pandangan... indah!
  • disebapkan pelakuan aku yg berpura2 c00l itu, aku telah menerima balasan. trellar&l0ri yg mem0t0ng dengan kadar kelajuan yg tinggi telah meninggalkan sisa2 tanah/habuk/pasir/etc utk kami2 si penunggang m0t0. 0h aku rindukan key penutup muka aku!
  • ingat dalam hati macam nak st0p tepi iway&guling2 kat situ dulu. tapi agaklah kurang s0pan utk aku berbuat demikian. aku jugak tadi sepeti berniat utk panjat puncak bukit di ipt aku yg mana merupakan kawasan larangan. memang da hampir sangat nak naik tapi aku amik keputusan bernas&patah balik. xkah gila tengahari jumaat panjat puncak bukit sengs0rang? mau atas tu tejumpa pembunuh bersiri ka, bigf00t ka sapa yg susah?
  • yeaaaaaa... suda lama aku suka dengaq pakcik ini punya lagu... cuma baru2 ni aku terjumpa ini vid MIKA dimana dia pakai drumer p0mpuan. hakahak. teringat zaman muda. ingat senang kah mau pukui drum??? silap2 habis tangan tersimpui&kaki p0n lembik sampai xleh jalan :D tapi rasanya la ni kaw orang nampak aku turun studi0 sambil pegang stick c0nfirm orang akan buat muka ketat sambil dalam otak cakap "p0mpuan ni kurang waras mungkin?" haha. sekarang aku da xpenah jejak kaki di sana. jika ampa penah lihat budak p0mpuan di studi0 jamming kat kangiaq dulu yg bertudung krim+tracksuit+tshirt+sweter hitam+selipar jamban sambil jalan pegang helmet MS88 satu masa dulu, akulah tu. well, pe0ple d0 change right? :")

relax, take it easy~ (nyanyi lagu MIKA)

... dan, aku sepatutnya study sekarang ni

3 comments:

alem said...

nice story here :D
xtau lak dulu kaki jamming..hehe

lidey lim said...

haha teng0k orang lah *muka riak*
saja belajar tambah ilmu... tapi sekarang banyak da lupa :)

Adam said...

ah? takkan tak boleh beli? loan laa... hahaha! ;p pinjam takleh.. ni motor pribadi .. takleh pinjam2.. mahal wooo~ wakakakakaka! :p