Wednesday, December 16

sahabat - hari terakhir di ipt

melangkah keluar dari dewan exam, hati bergetar... sepertinya tiada lagi peluang utk aku merasai nikmat bergelar student di situ... tapi mereka hanya nampak si lidey yg terl0mpat2 sebaik saja melangkah keluar&tehegeh2 mengarah itu dan ini. ya, aku paksa suma yg ada utk ambik gambaq sekali. biarpun dengan kumpulan sayap kiri kelas, tetap aku ajak walaupun dengan nada keras. hari last katakan!
kecewa, dalam pada saat sebegini, ada yg masih xmengerti erti persahabatan... nilai kenangan. kata kumpulan sayap kiri,
"baik ngn lecturer dapat sk0r p0inter. baik ngan student dapat apa?"
hah oke tak kaw aku jawab dapat ni *sambil tunjuk penumbuk*
sememangnya aku xlayak utk menilai org sebap aku p0n 2x5=10. aku juga kengkadang menipu sedang 0utsati0n@busy bila diajaq keluaq walaupun sebenaqnya aku dengan enaknya terbungkang atas katil <--- kADANG2 SAJA oke. nak buat c0nt0h bagi ampa paham :) tapi tak b0leh kah utk sekali anda bukakan hati anda pada kawan2 yg sentiasa menagih manis persahabatan dari anda? pakwe baru kenal sehari p0n da bleh rasa sayang, ni kan pulak da duk sekelas bertahun2, xkan sikit p0n xdak? <--- sekali lagi, hanya c0nt0h oke
apap0n, lunch beramai (sendiri bayaq) berjalan dengan lancar kerana tiada kehadiran kumpulan sayap kiri. kata aku pada yg lain, xdak depa lagi bagus! hahaha *walaupun dlm hati bagai ditusuk sembilu bisa, ewah*
selesai makan, sumanya jadi mangsa p0t0grapi aku. haha. utk kenangan kata aku. ya, aku suka kenangan. berpanas terik suma di berpayung mentari. gembira bila lihat baju yg aku reka disarungkan ke tubuh masing2. terharu. bahagia!
...maaf sebap xseberapa...ini saja yg aku mampu lahirkan sebagai bukti cinta aku pada persahabatan ni...
*0h lupa, tadi time sebelum pergi meninggalkan ipt, sempat aku singgah di p0nd0k guard&belikan minuman utk depa. yalah, terakhir kalinya aku nak berbudi setelah bertahun2 berperang dengan depa. pelajar bermasalah katakan. haha*

No comments: