Sunday, December 27

nasir bilal khan... 0h!

aku memang minat dengan pelakun Nasir Bilal Khan. memang minat
aku suka teng0k dia berlakun
aku suka karakter dia
aku xpaham kenapa member2 gelakkan aku bila aku cakap aku minat ngn pakcik ni
serius
aku minat dia bukan setaun dua
bukan selepas Cinta Si Penggali Kubur
bukan
aku minat dia sejak sek0lah rendah lagi
sejak kali petama aku lihat dia di kaca tb umah ku
sejak dia belakun dengan raja azura dalam ntah drama apa aku da lupa di tv3
dan sampai sekarang aku masih minat dia
masih menanti kemunculan dia
masih mengagumi lakunan dia

aku harap aku bleh jumpa dia. aku harap aku bleh bagitau dia yg aku minat dia. aku harap.

kenapalah aku selalu lain dari orang. haish~

8 comments:

Hanis Zashi said...

asalam..
muka aleem mcm naser bilal khan kan?
lalalalalalal

Anonymous said...

minat dier selepas mengenali muhd nasser.. hahaha (cover lak kata minat dier dari dulu.. cuba terus terang jer.. hehe)

lidey said...

wslm...wah... ini suda kontroversi neh...haha...
persamaan si halim n nasir bilal khan hanya lah kekurusan mereka :p
dan, dan ,juga muhd nasser dan nasir bilal khan mungkin adik beradik k0t. 0h~ hahaha

Anonymous said...

merapu pa dlm nih...ish3

lidey said...

halim dengki apa... sy0k la tu orang kata dia sama ngn nasir bilal khan. haha

Hanis Zashi said...

cesss...aleem kah yg kumen sebenaqnya
tp sah dia senyum sorg2

lidey said...

dia la tu sapa lagi...
halim duk buat sy0k haha

lidey said...

dia la tu sapa lagi...
halim duk buat sy0k haha