Saturday, January 30

teringin~

aku teringinkan ini

walau aku tau tak mungkin aku akan pakai. malu. pakai dalam rumah saja lah
aku memang tak sedar diri. haha

tunggulah tuan kedai. aku kaya nanti. akan ku miliki jua. i'allah.
sessh0

7 comments:

Anonymous said...

ahhaha...
beli baju lawa2..
pakai kat umah jer... huhuhu
lucu betul ler...

lidey said...

haha... biasalah tu
dah lawa2 mana b0leh bagi orang teng0k mudah2...
haha :D

Anonymous said...

betul2 tu...
tak layak bagi pompuan untuk mengenakan pakaian yg cantek2 bila hendak kuar dari rumah... melainkan untuk suaminya..(menurut seorang ustaz..) hehe..

lidey said...

haha...
tahu tak apa :)

Anonymous said...

mcm mana ngan study n kerja skunk?? ok ker?? lama tak dengar kabar..

mudah mudahan tiada halangan untuk semangat kamu itu terus membara..

buat la yg terbaik... Allah tidak pernah mungkir janji pada janjiNya bahawa org yg berusaha itu pasti akan bertemu dgn kejayaan..

dalam dunia yg akhir zaman nie..
kena banyak la bersabar dengan mainan dunia skunk..

semoga kamu sukses selalu..

lidey said...

terima kasih :)
study ok. cume sentiasa frust&sentiasa tak tenang sebap tak puas hati dengan pencapaian diri. rasa macam i'm the w0rst am0ng the student... huhu. setiap hari i will think b0ut h0w i'm g0in t0 be the best&impr0ve myself... i feel s0 uneasy b0ut this :(
pasal kerja, i'm l00king f0r part time in weekend pulak, i'allah :)

Anonymous said...

takper.. sebenarnyer perasaan mcm tu adalah bgs bagi seorang pelajar.. tapi tidak bgs bagi seorang pengajar..

terusla dengan usaha untuk meningkatkan diri...
klu terus dengan berusaha yg semaksima..

insyaAllah akan terukir jugak corak kejayaan dalam kamus kehidupan tyiah..

saya hanya dapat memberi kata2, doa n meliat dari jauh saja..
tapi insyaAllah sy akan cuba membantu selagi itu yg Allah izin kan...

semoga senyum2 selalu... jgn frust n jgn stress k...