Friday, July 23

kembara bersama buntal edisi 1 :)

bismillah...
sepatutnya aku dah bertolak ke P.d petang tadi namun disebabkan ketakutan (sejak bila aku jadi penakut? oh sejak aku kembali ke shah alam haha)
actually bukan lah takut tapi lebih menjurus kepada menjadi manusia yang bijak.err... cuba menjadi manusia yang bijak. sebap :
  1. hari jumaat petang akan berlakunya proses sapuan jem di atas kebanyakan bandar-bandar kecik atau besar. juga laluan-laluan utama ke beberapa tempat tumpuan-so confirm akan sampai agak malam
  2. bila agak malam, akan agak sukar sebap aku hanya drive berseorangan di atas jalan yang penuh jem&highway yang gelap&memboringkan
  3. aku tak berapa tau jalan sangat. dah lama sangat duk di tanah air tercinta sampai lupa habis jalan kat sini
so bila dikira secara ilmu hisab:
sorangdiri+jem+malam+tak tau jalan=jangan cari penyakit pi saja esok morning2 blind :)

doakan aku selamat pergi&selamat pulang i'allah!

sessh0

No comments: