Monday, September 6

dilema dah hilang tinggal nak balik kampong saja la ni

bismillah...
entry last sebelum balik kampong. maybe.

sok malam aku sudah mau memulakan perjalanan.
cadangnya balik berteman. depa nek moto. aku drive buntal.
janji ada gak. nak bagi naik sekali takut pulak. aku bunga kau kumbang. kau syok aku meraung.
sia sia

mereka yg bermoto mau betolak lepas berbuka. itu terpulang.
aku i'allah lepas isya'. terasa konpiden sikit bila 5waktu dicukupkan sebelum nak jalan jauh... jauh...
pandai2 la aku ligan moto depa tu atas highway *cakap macam ja iway tu clear tanpa jem stroberi menjelang raya*

harap buntal aku oke sepanjang perjalanan. tak servis pon. harap servis dua bulan lepas saja. tapi i'allah cun saja. i'allah.


taun ni raya buntal dapat plate number raya. cermin depan raya. tinted pon raya. baeeekkk punya. melampau hang buntal. macam2 raya hang dapat. aku pon baju raya harap orang bagi.

merungut pon tak guna. sendiri nafsu tak reti nak kawal. haish!

sapa tak sayang keta sendiri oiiiiii~ *ikut nada ajis dalam ali baba bujang lapok. cumanya dia sayang bini. aku? bini tak dak. laki tak dak. melalut dah lideyyyyyyyyy*


sessh0

No comments: