Thursday, September 23

rasa macam ada yang tak kena

bismillah...
kadang-kadang bila usyar balik posting lama lam blog wat aku terpikir bahawa aku semakin berundur setapak demi setapak ke belakang. semakin lama semakin hambar. teringat kutukan abang aku haritu. tapi tak apalah. mungkin ada benar jugak. aku perlu refresh kembali otak ni. too many things happend. and i'm still in a big shocked.

aku nak further study. nak sangat-sangat. tapi banyak benda lagi aku perlu selesaikan. its not that i want to, but i need to.

jeles amat bila ada member dapat further study, malah ada yang dah nak habis pun. tapi simpan saja dalam hati. mungkin dimudahkan hidup mereka dari segi tu tapi disusahkan dari segi lain. each one of us had their own destiny that has been set for them. Allah knows better.

tunggu saja aku habis contract kat sini. mesti mau cuba nasib jugak apply. tapi part time study lah.
sambil cari rezeki. sambil cari ilmu. sambil cari pengalaman. sambil cari diri sendiri. sambil cari cinta.

hurmm rasanya ini lebih best didengari. juga dilalui.

errr tapi... ada yg tak kena. sambil cari cinta?

tak payah duk buat gatai sangat okeh! ha ha ha

*perasaan gatai ini terjadi apabila semakin ramai bilangan manusia di sekelilingnya yg dah temui cinta. bukan cinta terlarang oke. cinta yg halal lagi barokah. huhu tak jeles langsung! ^_-*

sessh0

2 comments:

FizA said...

oloh...jgn putus asa k..cuba apply utk further k... msti bleh insyaAllah... (^_^)

lidey lim said...

haha thanks alot :)