Tuesday, October 12

lidey, buntal dan LC

bismillah...
aku sudah kembali. hehe. kali ni membawa angan yg lain pulak. tak habis dengan angan.

baru dapat berita tentang konvoi ke p.d dengan bebudak 125+Lc. gila best!

cuma...
agaknya aku kena sedaq diri dah kut. things would never be the same as before. i'm keep telling myself that i've change. that i would never ever do all the unnecessary things ever, ever again. but... it seems to turn up side down

dari dulu aku suka benda camni. aku suka. aku suka. aku suka.

dari dulu aku gila mau beli Lc. walaupon 125 lebih sempoi&ramai mat2 Lc da betukaq ke 125, aku tetap gila Lc. yalah. LC kan Lambang Cinta! :p *errr lagipun aku memang lemah nak bawak moto ada clutch ni*

dulu...
impian nak dapatkan Lc tergantung sebap rezeki aku dengan buntal. so mengalirlah dengan laju duit aku utk audi0 si buntal. sekarang terpaksa ditangguhkan sebap duit sudah tidak ada utk dialirkan. ha ha.
tapi aku tak kisah sangat sebap utk indoor buntal dah oke. mungkin outdoor masih banyak yg perlu aku buat. mau tukar itu mid speaker bermakna perlu tambah amp. bila mau tambah amp bermakna perlu tambah duit. so bye2 dulu buat sementara. hi hi.


sekarang...
rasa macam nak cari kembali Lambag Cinta aku tu. he he. tapi sekali lagi masalah timbul. ibu&abang aku bising. katanya dah ada kereta apa perlu moto. dah la pompuan. nak naik p mana dengan moto tu. jawapan aku senang saja, mestilah LC tu nak buat main! ha ha.
cuma bila dipikirkan balik modal yg perlu aku alirkan lagi utk buat balik itu Lc bukan sikit. dah nak main tak kan nak biaq standard kan. huh. bye2 jugak jawabnya.

so, camna dengan konvoi hujung bulan ni???

sessh0

No comments: