Monday, March 28

girlfriend

bismillah...
"lidey, malam ni free? kami ingat nak p mandi kolam ayaq panas kat lenggong tu. nak ikut? kaw nak ikut nak mintak ang tolong bawak budak pompuan sekali"

*geleng kepala*

"awat lidey tak boleh keluaq malam ka"

"bukan lah. aku ada hal malam ni..."

" asik ada hal ja. nak p dating dengan boyfriend pa..."

"ha ha ha" *gelak tak ikhlas**terus blah cepat-cepat*

dalam lif...

"lidey malam ni p dak?"

*geleng kepala*

"ala lidey tu tak mau p" *sambil buat muka. adeh*

ekceli aku tak kisah sangat setakat nak merayap. tapi aku memang tak berapa nak berkenan dengan sikap 2, 3 orang makhluk Allah dalam kelas aku tu.
so daripada aku nak buat dosa mengumpat, bersangka buruk, bersubahat dan bermacam-macam lagi lebih baik aku lari.

lari bukan bermakna putuskan persahabatan. bukan juga bermakna benci. bukan juga apa-apa saja yang negatif.
aku cuma tak mau ada sebarang masalah.
the best way is to keep our distance.

itu yang terbaik kan?

sessh0

No comments: