Tuesday, May 10

lidey dan backpack

bismillah...

*amik kat pakcik google*

sebelum ni memang aku ada pakai dah AlpineStar punya backpack.
memang best sebap aku buleh perosok *ini bahasa utara. tak tau nak guna word yang sesuai bagi gantikan word ni sorry* segala macam benda time travel so tak perlu bawak beg yang banyak dan ia agak selesa.
namun malangnya beg tu telah diambil alih oleh adik ku dengan tanpa belas kasihan *muka sedih* seems dia travel a lot. dia bikers. standard lah kan. konvoi lah apa lah. naik jealous aku sebap selalu tak boleh ikut.

so memandangkan tengah bulan ni aku akan melencong ke Langkawi atas sebap sebap tertentu aku rasa better aku cari pengganti beg lama aku tuh.
oleh yang demikian dengan rasa penuh tanggungjawab kepada kawan seorang member aku dah pun introduce aku dengan satu kedai khas untuk bikers nih. dan dengan semangatnya petang tadi lepas habis discussion dengan pihak contractor terus aku langsung ke sana seorang diri.

ada few design kat sana tapi aku tak berapa nak berkenan. bagi aku design beg lama aku tu dulu lebih cantik dan sempoi.
saiz pun memang lebih besar dari yang ada kat kedai tu.
tapi memandangkan aku tak perlulah cerewet sangat so aku decide nak amik beg ni ja *tengok gambiaq di atas*

product's description :


Alpinestars Range Backpack

With a durable water-resistant finish, the Range backpack securely carries and organizes every riding essential, including a helmet, for the rider who wants to take it all with them on and off the bike.

• Combination of water resistant 840D ballistic nylon twill and 420D honeycomb nylon with abrasion resistance for durability.
• Custom helmet carrier unobtrusively hides into front of pack when not in use.
• Self locking waterproof zippers.
• Padded laptop pocket, internal organizers and external side pockets.
• Sternum straps with cord management system and reinforced straps.
• Meshed backed TPR logos and trimming.
• EVA padded front panel, shoulder straps and air mesh back with Astars logo.
• Hideaway waist belt.
• Secured main compartment closure flap.

so what do y'all think? not bad kan?

oke bye.
sessh0

No comments: