Wednesday, February 11

demam ep. 2

baguihhhhhhnyaaaaa...(mengeluh)
hahahahhaah... macam besa, ni aku nk sambung cita sai kedemaman aku yang da lama xlega lagi. s0 pas aku beh menaip di bl0g aja, aku teruih kuaq lah... dengan besnya menuju ke klinik besama mak aku yang disayangi(cei, p ngn mak tu) hahahaha...
memula adala p satu klinik tu...sampai ja kat situ, fuhlamek... berat0q umat manusia macam kat funfair. xsangka aku ramai jugak la yang sakit zaman sekarang ni yer. aku ingat aku s0rang jek.hihihihi... s0 apa lagi aku p0n beramb0s dari situ untuk mencarik klinik yang lebih aman&damai tanpa manusia. s0 sampai ja kat klinik ke2 tu, oke la... kira lapang la jugak aku teng0k. xseramai tadi.
s0 pas suma keja check mengecheck selesai... kini tibalah masa untuk sesi pembayaran... dan dengan itu... secara rasminya melayanglah rm36 aku yang dikumpul sendiri(sadis tul) kira terdetik lam ati aku, isk kaw aku bukak klinik mau kaya raya jugak ni. rupanya dalam aku dk beletiaq sengs0rang mak aku p0n mengeluarkan buah pemikiran yang sama. haha... like m0ther like daughter(hihi) tapi kan... ingat nk bukak klinik m0dai 2kupang ja ka wahai diri sendiri...mengaji p0n xcukup2 lagi...(termalu sekali lagi) hahahahah...
tu 1hal... balik ja umah... haduyai, ubat biji la dia bagi. aku ni dahla anti ngan ubat, apatah lagi ubat yg berbentuk pil. dia ingat senang ka nk telan ha...(sebenaqnya penakut ubat) sib bek ja la ang ni bernilai rm36 n0 ubat... kaw x...yg besnya.. tetiba ja arini, teori yg sebelum ni aku pertikaikan da tebukti kembali... guess what wahai kr0ni2 ku... baru sebiji aku telan, sedangkan ada 4spesis ubat lagi yg aku xmakan... arini aku da kembali n0rmal lah! (walaupun x 100%) haduiiii... memang saja nk aku sumbang la rm36 tu...
...demam hilang...ubat xdan nk makan...
...duit melayang... sabarla...wahai hatiiiiii....

3 comments:

Lek Fuhrer said...

huh...loqhat sangat aihh...
ubat lebih tu simpan la kot2 demam pulak...
bak kata pepatah, sediakan ubat sebelom demam....huhuhuhu

Anonymous said...

ahaah
sy dpt free ja ubat2~

empunya diri said...

katna ha buleh dapat free...
nak jugak~
;"p