Tuesday, February 10

demam

halu...
jumpa lagik... masuk arini da genap 2 minggu aku bers0ra seksi+r0ck(xsihat la!apa lagi!) kekurangan kesihatan aku ni berlaku semenjak abang kesayangan aku(sayang ker?) pulang ke kampung halaman besama kuarga dia. nak kata sehati sejiwa lah, ngan dia sekali anak2 dia(cei, macam anak dia banyak sangat) suma demam selsema. memula kekuatan ketahanan badan aku amatlah kuat sehinggalah hari terakhir mereka di sini... lebih kurang macam ni lah cakap, orang len balik dapat la hadiah bes, tapi dibaginya aku hadiah kuman+virus demam. akibatnya, ker0ngk0ng aku mula merasa pedih+kering yang xsangga. diikuti dengan idung aku yang selsema dan akhirnya... virus batuk pulak menyerang!
memula aku dengan perasan bagusnya men0lak segala cadangan ke klinik+hospital secara terang2. aku juga dengan perasan kuatnya memb0ik0t jugak segala jenis ubat2 yang berkaitan. dengan alasan, "ala sebelum ni aku sakit, xmakan ubat p0n buleh lega pa!"
tapi sehingga kini teori perasan bagus+kuat aku tak berkesan memandangkan aku semakin menderita dengan kebatukan dan keselsemaan yang melampau sehingga aku tak mampu tidur bermimpikan putera raja masuk meminang. huhuh...
s0 selepas telinga aku bengkak2 mendenagar leteran mak aku, aku amek keputusan, akan ke klinik... bila...?
sekaranglah!

1 comment:

KakNi said...

Cian nyer dia *dlm hati: padan muka die*