Tuesday, February 17

dilema

sememangnya aku serabut&dalam dilema nih...! eh, lupa pulak... assalamualaikum kat suma..(hihihi)
s0, betepatan dengan p0st aku kali ni, aku ni sebenaqnya dalam dilema... ini bukanlah dilema cinta@kasih tapi dilema aku ni sebap serabut nak pilih bidang kerja aku nih...
seperti ampa suma tau, aku sememangnya kini sedang hidup lam bidang yang semp0i, buleh kata *bidang k0rp0rat* lah(ceeiii) aku dapat banyak peluang untuk tuang&buat sesuka ati aku sebap aku memang dibulehkan begitu dengan b0s aku.
bidang keja yg satu lagi memang bidang kepakaran aku walaupun xberapa k0rp0rat(huhuhu) cumanya bidang ni memang lah xberapa sesuai ngn aku sebap maj0riti yg c0nquer laki la... tapi aku memang minat&suka. cumanya kaw aku j0in bidang ni, aku dah kurang peluang untuk menuang&membuat sesuka ati aku la.
s0, kiranya lam kemarin, ntah napa tetiba aku diberi peluang untuk mencuba bidang yang aku minat tu. setelah 2kali sebelum ni perm0h0nan aku xbejaya, tetiba bila aku dah id0p lam bidang yang len, bidang ni meminta aku kembali ke pangkuanya(cewah)
sekarang ni memang aku serabut. terlalu banyak hati yang perlu dijaga. terlalu banyak perkara yang perlu aku pertimbangkan. yg satu tu kepakaran aku, yg satu lagi impian aku...
apa nak wat... terpaksalah aku membuat pilihan... teguhlah wahai hati...
^p/s : rasa2 ampa yg mana oke^

4 comments:

Hafiz said...

cubalah buat solat istikharah yer. Kadangkala kita tidak boleh membuat pilihan mengikut apa yang kita minat sebab kita tak tahu apa yang akan berlaku pada masa depan.

empunya diri said...

hahahhahahahaaha...
betui tu... thanx 4 ur advice ;")

~akuni~ said...

Hmmm.... cubalah tanya pendapat orang tua mu...

empunya diri said...

udah tanya tapi masih serabut...
huhuhu...