Monday, February 16

diari sementara ep. 3 (last dah ni)

isnin 16/02/09 06:11 am
  • hahaha... alhamdulillah... akhirnya aku sampai jugak kat umah ni. umah mana? 0pk0s lah umah kesayangan aku d utara nun d sana ;") aku sampai lebih kurang 05:30 am tadi... n sampai ja aku terus tip0n ibu kesayangan aku lah. xsamapi 5min nampaklah kelibat kelisa aku yang halus tu.hihihi...
  • um semalam lam bas tid0q aku xbapa nak bes...sebap pa? tetau sendirik lah kan... bas nama p0n.beguyang-guyang aku kat lam bas tu. dengan bunyi enjin dia yang merdu xsangga. tapi suma tu aku xkisah sangat. tapi yang aku kisahkan, abang bas tu(cei, abang pulak) memandu dengan keadaan yang amat melajukan&menakutkan. aku sampai xberani nak lelapkan mata. imagine, bawak laju gila, bila nak brake, macam la brake tu makan sangat. direct kat line m0t0ng ja...huhuhu...ampa jangan ingat aku wat teruk, cuz ni memang teruk.xcaya, nanti ampa sendiri p nek bas tu!hahahahah...
  • selama aku kat p.d lak, n0tin yg interesting cuz aku akan wat aktiviti yg sama ja tiap ari. tid0q...(h0bi daa) & malam aku kan lepak kat pantai la sambil cuci mata. kebetulan member aku balik dari pahang s0 kami memang lepak beramai2 sambil layan a0di0 yg sememangnya mampu memekakkan telinga. kaw nk dibandingkan dengan kelisa halus aku tu, xmampu lagi la nk tanding kekuatan lagi. tapi xpa. tunggu sikit masa lagi, akan ku upgradekan kelisa halus aku tu jadi jentera a0di0 bergerak yang terhebat! hahahah(berangan macam la aku duit banyak!)

No comments: