Friday, February 20

made in thailand - i'm in l0ve!

hahahaaha.... jangan lah cuak@suspen membaca p0st aku kali ni disebabkan tajuknya yg semp0i...hihihih...
yg pastinya cita aku kali ni memang berkaitan ngn thailand... tapi yg jatuh cinta tu bukanlah apa2 p0n... saja nk kasi gempaq.hahahah... sebenaqnya aku dah jatuh cinta kat satu band dari thailand... kaw belah utara ni maybe ada yg kenai walaupun xramai...tapi kaw da nek blah bandaq tu(kl ke atas) aku confirm lagi la xtau. nama band ni Carabao. haaaaa.. penah dak dengaq?
sumanya start since aku p p.d aritu la... aku dengaq abg aku bukak. aisey macam besh ja. bila dengaq betui2 lg macam besh.hihihi... sebelum ni memang la aku ada kenai gak 2, 3 band dari sana. l0s0&macam2 lagi. tapi ni pnya band xpenah dengaq lg.rupanya depa ni geng seni0r. kaw kat malaysia ni, macam geng Salim&geng2 yg dk nyanyi lagu Blues tu. kiranya lagu depa banyak mesej2 tertentu yg beguna la.
apap0n, aku tabik jugakla kat depa ni...maksud aku mindset depa ni. depa kelihatan xtelalu taksub sangat dengan muzik2 barat seperti kebanyakan yg belaku. depa lebih banyak meny0k0ng dan lebih enj0y ngan muzik depa. gip0n yg minat band2 cam depa ni bukanla geng2 veteren saja, tapi geng muda rumaja(macam aku) pun layan gak lagu2 berentak camni. mungkin ada setengah cakap mindset camni kelihtan lapuk sebap xmu terima peredaran luar, tapi bagi aku, ni lebih baik daripada terlalu mengangungkan peredaran luar sampai lupa&sanggup perlekehkan peredaran sendiri...
sendiri nilai lah, bapa orang sangat anak muda kita yg minat muzik lama, blues, tardisional, p0p yeh yeh, r0ck kapak, dangdut(dangdut?)...
tapi... yalah, len orang len otak... lu pikir lah sendirik! hahahahaahahah....
(aku minat p0p yeh yeh ja ;"p)

video video

2 comments:

Lek Fuhrer said...

yeeeeaaaaahhhhhhhh !!!!!!!!!!!

go carabao !!!!!!!!!

kap kun kaaaa.....

empunya diri said...

hahaahah...
kap khun kaaa jugak
;")