Sunday, March 15

amat sibuk xdak masa... hahahahaha

Assalamualaikum w.b.t.
hahahahahahahhahahahaha
suda lama aku xmenziarah bl0g sendirik... apatah lagi menghapdate... yalah bukan da orang nk baca p0n... hihihihi...
kenapa aku da lama xhupdate...? sebap aku xdak idea lah... saipa xda idea...? sebap xdak masa lah...saipa xdak masa... sebap tiap ari la ni id0p aku dipenuhi ngan bermili0n2 benda berfaedah&sy0k utk dibuat... sehinggakan masa untuk diri sendiri p0n aku dah xdak...(amat kasihan)
apakah benda berfaedah&sy0k yg aku maksudkan tu...? haahahahhahahaaha... semenjak aku da masuk ke dunia asal aku... aku amatlah sibuk(sibuk ker) hahahha... 1perubahan besar yg da berlaku adalah...jengjengjeng... aku xlagi meneruskan h0bi aku tid0q balik pas subuh! hahahahaha... aku amat bersyukur. aku da mula betugas seawal 8a.m... da kena wat keja2 yg mengeluarkan peluh pagi2... kemas pa yg pat0t...n den baru makan. sambung tugas... men2 api sikit(welding lah) men2 mesin...drill sana drill sini...hahahahaha... amat sy0k...pas lunch, kengkadang perlu p ke beberapa tempat... antaq mesin, amik mesin, bagi tujuk ajaq kat mereka2 yg sedang belajar...hihihi bleh buli student* sekali lagi amat sy0k ;"p
nk dekat maghrib baru sampai umah...
amat2 letih...tambahan kena nek m0t0...hihihi merempit seketika lah...keta? aku bagi ibu tersayang guna lah...lagi kesian kaw ibu yg kena nek m0t0... sampai umah perlu bersih diri&tunggu seruan azan... sampai la isya'... otak n mata da xmampu berfungsi lagi...
...terus mata lelap...
...camnilah aku tiap ari...
...xda ruang untuk hal len...
...xda ruang untuk otak pusing2...
...tapi aku tetap suka ati&syukur...
...sebap sibuk&susah utk benda yg kita suka adalah amat berbal0i...
*sibuk camna p0n, tuang tetap tuang! hahahahaha*

2 comments:

KakNi said...

kesian... bawak-bawak le bersaba ek...

lidey lim said...

muahahahhaha...
tenkiu tenkiu
*yuhu*