Monday, March 30

apa masalah ngan tulisan aku?!

salam sejahtera...
wahhhh teng0k tajuk p0st neh musti da yg da cuak kan... tetiba ja nk wat ayat garang ni... ihihihi...
sebenaqnya memanglah aku agak xpuashati meskip0n aku tidaklah berasa agak marah
alkisah
kiranya 2,3 hari ni aku punya telinga hanya lah ditadah untuk mendengar leteran salah s0rang b0s keh0rmat. hanya sebap dia cakap rep0rt yg aku wat xlengkap&mengikut citarasa aku sendiri tanpa mengik0t f0rmat. adakah pat0t begitu??? setelah aku curahkan sep
en0h tenaga&otak aku untuk siapkan walaup0n xbegitu sepen0hnya, sepat0tnya dia besyukur, punya pekerja yg berdedikasi sepeti aku(sekali lagi amat perasan)
tapi, setakat kena marah&berleter amatlah aku tak kesah mahup0n heran. itu perkara amatlah biasa bagi aku(dengan muka k0nfiden) mudah saja kaw kena semb0q ngn b0s. ubat dia sengih ja. sengih...sengih...sengih... k0np0m cuk0p 2jam beletiaq dia akan st0p 0t0metik ;"p itu punya taktik dah aku amalkan sejak dari zaman sk0lah dulu. memang bekesan kerana mereka akan jadi meluat untuk teng0k muka aku yg tesengih2 macam tuuuuuuuuuut . hahahahahahaahahaha
cuma, yg membuatkan aku agak xpuas ati adalah, barisan2 b0s keh0rmat beserta barisan sejawatan ngn aku menggelak sambil mengutuk2 tulisan aku yg aku kira amat cantek&berunsur seni itu! aku amatlah marah! (k0n0nnya lah)
l0r... awat tulisan ang macamni!
hahahahahaahahahaaha!
...sabar...
apa punya pesen tulisan ni lidey! macam budak dajah 2 yg duk
kelas uj0ng nuh! anak aku tulih p0n lawa lagi!
sabar... sabar...
ang tau lidey, macamni punya tulisan zaman aku dajah 3 dulu nuh!
sabar... sabar... sabar...
ceh! tulisan punyala huduh! aku xpenah jumpa seum0q id0p p0mpuan yg tulisan macam ang ni!
...........................
w0i ampa xpuas ati pa ngn tulisan aku ha???
sket punya cantek hapa???
ampa jelesssssssssss
ampa punya tuli
san lagi huduh!
...........................
!!!wahahahahahhahahhahahahahakahkahkahkahkahkahkahkahkahhahahahahahahawa!!!
sekali macam nk melet0p 0pis depa gelak. 0 sungguh berani kalian2 menggelakkan aku. xpa xpa. dah takat b0s yg ngutuk xpa lagi... ni yg sejawatan&seperjuangan ni p0
n tumpang dua kaki mengutuk! sungguh aku marah!
sampai ke saat sekarang depa masih mengutuk tulisan aku mal
ah akan gelak2 bila nampak aku mula menulis. sememangnya aku xpuas ati dan xpaham


adakah tulisan aku sebegitu huduh&macam kanak2 ribena seperti yg depa maksudkan???
*p/s : bukankah tulisan sebegini amat cantek&berseni???*

10 comments:

Anonymous said...

mmg ptut dpa mrh,ngutuk ang pun...2lisan ang bkn elok mna pun...hahahahaha....
buruk2!!!!

empunya diri said...

ces ang p0n sama tumpang ngutuk n0!
hahaahahahahaha

alem said...

ini orang kata tulisan stail picasso
haha

*pemilik ini punya bl0g* said...

apakah itu stail picass0...
nama orang kah *yuhu*

alem said...

picasso tu nama artisan yang melukis
:p

*pemilik ini punya bl0g* said...

0h...
bukankah karakter cita d0ngeng yg id0ng panjang tu kah???

Lek Fuhrer said...

mengong la ang ni....

yang tu pinoccio.....

hahahahahaha......

pinoccio ngan picasso pon tak tau...

alem said...

Hahaha
itu makhluk bernama pinochhio
daaa

*pemilik ini punya bl0g* said...

0wh...
pic0cci0 sama itu picasso hampir sama bunyik nya...
*yuhu malu*

alem said...

hampir sama tapi berbeda
~