Sunday, March 29

kenangan bl0g dulu2

askom...huhu...dahla xmasuk aku punya bl0g...gp0n bukan da org nak baca p0n...tapi xpa...kali ni punya cita aku kena citer gak...sebab hal ni da tahap melampao...aku rasa sapa yg penah lalui benda neh musti akan sependapat ngan aku...
rini nak cita pasai anai2...sapa xkenai anai2 maknanya dia bukan org,tp org utan la jawabnya...suma org tau gak pa yang anai2 punya feveret f0od dier...apa ha...sat,nak tanya mber aku...ha,dia cakap kayu,kgkdg dia juga makan nasik...mber aku katala...bag0ih sguh anai2 kat umah dier...tapi,secara bijaknya aku bagi jawapan,ani2 akn makan pa saja benda yang b0leh reput,kecuali makanan manusia k0t...tapi besi p0n dia xmakan la...ok...muqadimah da beh...alkisah......
marin k0t...aku ni ter bek ati la nak kemas blik...disebabkan marin aku xbleh kua mana cuz xda m0to...gp0n aku punya mak kesayangan d0k bagi ceramah m0tivasi kat anak dia yg paling ajin lam umah...gp0n aku punya pak sedare nak mai umah...s0 aku kenala jadi budak paling bek lam dunia,nak b0dek la katakan....
so....aku p0n lam pr0ses mengangk0t suma k0mik c0nan kesayangan aku yang ntah bapa pul0h buah kat lam blik aku tuh...besepah...nak p simpan lam k0tak hikmat aku...
dengan rasa mals yang teramat,aku p0n mas0ok la lam blik keramat,tmpat tesimpannya kotak hikmat aku...ad00iii...da 1lg k0tak atas k0tak aku tu...kcu line t0l...dahla berat,xkan aku nak kena angkat k0t...xpalah...aku kan kembaq inuyasha,musti bleh agkat punyer....dalam pen0h k0sentrasi aku mengangkat,tetibe aku rasa jari aku tesent0h sumtin kat bawah k0tak tuh... mintak2 la bukan benda yang menggelikan....knon la d0k d0a...bila aku tarik ja tangan aku..............................................
dengan besnyer aku jerit, "ibuuuuuuuuuuuuuuuuu...........!!!!!!!!!!!!anai2 menyerang..................!!!!!!!!!!!!!!"
tu xbeh lagi...len kali aku sambong g...pap0n geram aku akt anai2 xbeh g...tadi baru dapattp0n dari kedai baju...huhu...aku dapat keja.....!!!!!!!!!!kih2....la...cian mber aku...depa jeles...hehe...........d0k kalut ajak p makan dah....so.......sambong nantila............jangan rindu aku...heeeeeeeee.........

No comments: