Thursday, March 26

kendurik kendarak

...haluuuu...
0h0 arini aku agak rajin kerana menaip satu lagi p0st... kih3... tajuk p0st ni ada lam list senarai apa dah jadi
...alkisah...
ari minggu...macam besala, aku seperti kebiasaan...tid0q...hihihi...
kiranya pas semayang z0h0r aku lantas membuka lapt0p dengan niat ingin bermain game d0ta *yuhu*
...tiba2...
tin t0n tin t0n (bunyik mesej da) aiy0, dari sahabat aku yg nun ja0h d kl. ajak aku p kendurik. gila hapa. rupanya dia tuang keja balik sini sebap dia rindu kat aku(gila perasan) s0 dengan nada malas aku mengreject ajakan dia. yalah, makan kenduri... aku agak segan nak p kerana aku kan pemalu... xbleh duk tempat orang ramai. hahaha... dah la tu, jam da pukui3! ntah2 da beh pa lauk. tapi setelah perut aku duk menyanyi aku p0n bersetuju lah. gip0n makan free kan!
setelah bersiap secara sesuka ati, aku p0n memecut kelisa menuju ke destinasi... sampai ja... mak 0iiiii... lawa maksimum memba aku ni. aku pandang dia, aku pandang aku. haduyai, bila ang mau ubah pesen ha lidey. um0q da tua. huhuhu... xpa pedulikkan... gip0n bukan da yg nk teng0k aku. orang p nak teng0k pengantin. dengan k0nfidennya kami p0n terus menyerbu ke khemah makan. uhuk...
kenapa ??? apakah???
suma mereka mengusya kami dengan pandangan yg xdapat ditafsirkan... xpa2. aku xpedulik. aku lapaq. aku nak makan. selepas makan dengan sesuka ati, tuan rumah merangkap member yg xberapa kamceng p0n menjemp0t kami masuk lam umah... masuk jalah...
sket punya ramai dek badek dia kat lam... xpa2 salam ngn pengantin, duk sat sengih2 pastu blah la. namun dengan malangnya, plan yg aku set lam otak xmenjadi... ntah saipa depa jadi peramah dengan aku. pelik... yg depa jemput membe aku tu. aku peneman. saipa d0k meh sembang ngan aku lak ni. xpa2... budi bahasa budaya kita
setelah nak dekat sejam aku kat situ sampai lenguh mulut aku nk sengih, membe aku p0n ajak balik... bagussssssss.... pas tawaf satu umah kendurik untuk salam, kami p0n dengan cepatnya berambus
s0k harinya membe aku balik ke kl. rupanya dia balik semata nk p makan kendurik
dua, tiga hari pas tu sekali lagi tiba2
t0n tin t0n tin (mesej lagi la) aiy0 dari sahabat aku yg s0rang lagi
nak pengsan aku baca
"wei, ang ka yg teman n****n p kendurik kat umah z****q?!
mak sedara dia bekenan kat ang!
duk tanya xberenti pasai ang
dia nk kira bagi kat anak laki dia!"

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
what the...???

No comments: