Saturday, March 28

makan malam yg membusankan!

assalamualaikum...
arini ari yg agak letih+b0rin+serabut. pasai apa? pasai gara2 kemaghin lah.
alkisah
dari bulan lepas lagi, suma orang sebuk duk cita pasai majlis tu... majlis hapa? itu majlis namanya pr0m nite lah. aiy0... aku amatlah peghak dalam hal2 camni. dengaq kata temanya musti pakai yg grand2. lagi lah aku xdak. lam idup aku selama ni, aku lah yg paling selekeh antara yg selekeh. apa macam mau pakai glemer2 ini! kena pulak bawak c0uple. lagilah xmasuk akal! spesis macam aku ni, sapa mau???
aku memang xmu p. tapi setelah diwarning ngn b0s aku... terpaksalah aku p gak. ingat lagi aku pa depa cakap, lidey! kaw ang xpi, mampus ang ngn kami isnin ni. aku bagi ang failed! kami yg b0s ni p0n p, ang kena p lah!
nasib badannnnnn...
malam... aku p0n bert0lak lah merentas p negeri sebelah. sket punya ja0h nk p. aku bet0lak p0n agak lewat. 8.15 pm... majlis start 8.00 pm... pedulikkan! hahaha... s0 aku n geng2 aku p0n memecut lah p. sampai sana lbih kurang 9lbih2... majlis da p0n mula.
masuk ja situ... mak aiiiii... suma orang pandang2. yalah, dah meh lewat. pakaian suka ati. meh beramai2 lak tu. yg paling semp0i, lam suma geng kami, hanya aku p0mpuan*padan muka*
kami makan... makan... dan makan sampai abeh. memang lah ada sh0w macam2. da namap0n dinner&pr0m nite. tapi pa kami pedulik. perut dal lapaq.makan lagi penting. sampai ja makanan memang masing2 makan ngn sesuka ati. da xpedulik sama orang lain. hahahaha... walaupun makanan agak kurang bes(chef, jangan marah n0) tp makanan atas meja tetap bersih disimpan lam perut. hahaha...
majlis abeh lam kui 1... mengantuk gila aku duk kat situ. ntah napa memang rasa xbes langsung. maybe cuz aku xdak kaitan sangat ngan dinner tu. aku hanya pekerja tumpangan di situ s0 persaan excited amatlah xdak. kiranya aku p merentas negeri semata2 untuk makanan yg xbes&mengurangkan jumlah minyak lam tank kelisa aku ja
...nak jaga ati b0s punya pasal...
...b0ring p0n b0ring la...
*p/s : xtau nak cita camna cuz memang gila buring! tapi apap0n tahniah kat mereka yg di sebalik tabir majlis!*

No comments: