Tuesday, March 3

kisah cinta kembali... hahahahahahah

salam sejahtera ke atas junjungan rasulullah s.a.w serta seluruh umat baginda...
haluuuuuuuuuuuuuuuuuu... hahahahahahahahahah...
apakah kisah cinta... hahhaahahahahah... aku sudah mula merapu2 dalam bl0g disebabkan tidak mempunyai sebarang idea ataupun sebarang kejadian aneh sepeti dulu2 ;"p
walauapap0n, suma 0rang musti mengharapkan&c0nfirm memang nak p0n kisah cinta depa sehebat kisah lam n0vel... ayat2 cinta ka...r0me0 must die, eh salah r0me0&juliet, laila&majnun, ombak hati... bla bla bla... hahahahahahahahah...
tapi adakah aku juga begitu...? dah nama p0n manusia. metilah nak! tapi xperlu macam cita2 n0vel tu. hahahahahahha... watpa nk tiru kisah camtu. aku nk kena wat n0vel cinta sendiri gak... biaq orang lak nk cita cinta cam aku... hahahahahahahahahah...
xperlu kisah cinta yg indah, cukup sekadar manis
xperlu kisah cinta yg r0mantis, cukup sekadar kuatnya ikatan
xperlu kisah cinta yg membara, cukup sekadar hangatnya terasa
xperlu kisah cinta yg hebat, cukup sekadar aku, dia dan Allah yg tau
xperlu kisah cinta yg agung, cukup sekadar kekal bersama dunia akhirat
insya Allah!

No comments: