Wednesday, March 4

hari pertama di dunia baru ;")

assalamualaikum w.b.t
hahahahahhaha... arini aku teramatlah letih+gumbira kerana udah berjaya kembali ke dunia asalku... hahahah... janganlah berasa terkejut@heran@jugak pelik kerana dunia asalku yang aku sebut2 tu bukanlah bermakna aku berasal dari dunia yg len@alien yg datang untuk menakluk bumi macam lam 0tr0men tu... tapi adalah dunia kerjaya yg sudah sebati&aku minati sejak dari zaman aku kanak2 rebena lagi ;")
kaw ampa masih ingat lagi tentang p0st aku yg betajuk dilema kemaghin aku da bejaya mel0l0skan diri untuk kembali ke dunia asal... hahahahahahahhaaha...
0h bidang kepakaran aku yg dicintai... aku datang~
*p/s : alhamdulillah*


2 comments:

::Cik Ngah:: said...

Best kan dpt apa yg kita minat...cangrats k.Caiyok2..All the best..kalu nak tanya/share formula2 tuh,bley la maghri tanya kawe ;D

lidey lim said...

hahahaha...
oke thanks a l0t sis!
;"p