Sunday, April 12

0h kelisa halusku! :"(

assalamualaikum...
MySpace
pada hari ini aku agak lah sedikit sedih kerana telah berlaku sesuatu kepada si buntal ku.. siapakah si buntal??? ia adalah sejenis kereta yg m0delnya dinamakan kelisa walaupun bentuknya aku nampak jauh menyimpang daripada rupa ikan kelisa (adakah ini lawak atau apa)
apakah yang berlaku...???
alkisah
agak2 lam petang tadi aku besama b0nda yg disayangi telah berangkat pergi ke asrama adek aku untuk melawatnya walaupun pada asalnya aku agaklah malas untuk pergi *yuhu*
namun begitu, itu bukanlah pers0alan atau jua perkara yang perlu dipandang berat atau juga diambil kira... kerana ia bukanlah p0k0k pangkalnya (apakah ini) perkara yg menjadi teraju utama cerita kali ini ialah sewaktu aku dah p0n sampai ke rumah aku
macam besa bila da sampai ke halaman rindu... eh! halaman rumahku, aku p0n inginlah sekali memakir kereta di tempat kebiasaan. seperti yg ampa suma xtau, ruang pakir untuk si buntal aku itu adalah amat terhad=xda ruang. kelisa halus itu se0lah2 melukut di tepi gantang, terasing di tempat sendiri. bukankah ia agak kasihan?
sebelum ni aku tepaksa biarkan ia besantai di tengah panas. namun aku suda xtahan melihat si buntal ku teseksa. oleh itu aku cuba menumpang kasih di bawah bumbung garaj orang lain. namun begitu, teduhnya amat sedikit, xsampai setengah dari kelisa aku tu p0n di teduhi. xpalah. @least xdalah panas 100% kan
kebetulan pulak tadi ntah hamba Allah mana cuba merampas p0t si buntal dengan meletakkan ex5 di situ. lam duk pedua xmu langgaq ex5 tu... tiba2...
serrrrrrreeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttt
(ini adalah bunyi oke)

0uh! apakah itu bunyi??? datang dari manakah ia???
aku suda mula risau... rupanya
dalam duk pedua dari ter blah itu ex5, aku telah melalaikan tiang yg da wujud di situ sejak betahun lamanya... oleh itu sebagai balasan, bahagian belakang kelisa telah di calarkan sampai terkeluaq cat di badannya...0hhhhhh kelisa halusku... 0hhhhhhh si buntalku....
MySpace

*p/s : walaupa jadi kat hang, tetaplah hang menjadi p0jaan hatiku buntal!*

2 comments:

PrinCess AiK0 said...

isk2...kasihan sama e2 si buntal...mmm..pedua tu apa?

*pemilik ini punya bl0g* said...

hahahahha....
pekataan itu akan dimuatkan dalam kamus orang utara
;")