Friday, April 10

saket kapla lah!

MySpace
aku saket kalapa...!!! eh! salah! aku saket kapla!!!

yuhu...!!! asslamualaikum suma kr0ni ku ;")
kemaghin saket gigi... udah lega... arini pulak saket pala... gara2 tid0q tengahari tadi. upppsss kant0i *yuhu*
tapi janganlah berburuk sangka padaku wahai kr0niku sekalian... ini kerana tid0qnya aku pada tengahari tadi bukanlah pada 0pis h0ur... tetapi adalah pada waktu rehat tengahari. ini kan ari jumaat sedare. lupe ke aku sudah baik tahu!
MySpace
kenapakah aku berkata begitu? kerana arini aku xtid0q di masa 0pis. hahahahaha *yuhu* s0 apabila tiba ja waktu rehat, aku memecut kelisa halusku pulang. niat di hati xmu balik bagi penjimatan petr0l tapi suma orang da blah balik. xkan aku nak tid0q kat 0pis sengs0rang kan. 0leh itu aku p0n pulang dengan niat untuk tid0q
mungkin disebabkan cuaca panas amat k0t MySpace ditambah pulak dengan aku tepaksa bajet untuk mangkit awai. ini kerana sudah sebulan berturut2 tiapkali jumaat hanya muka aku saja yg terakhir masuk 0pis
MySpace

s0 selepas ja aku sampai 0pis balik... pala aku da mula berpusing2 macam nek r0ller c0ster lah *yuhu* jugalah sehingga sekarang...
oleh itu
sementara menunggu isya' aku p0n berbl0g lah dengan senang hatinya kerana bajet aku pas ja semayang isya' aku ingin sekali untuk
tid0q!!!

No comments: