Wednesday, April 8

apa lah nasib

semenjak dua menjak ini otak aku amat lah bilau dan kacaunya. kenapa? kerana itu aku punya sukalah! *yuhu* aku juga sudah menjarangkan diriku sekali lagi untuk menaip di bl0g... kenapa? kerana... aritu aku ada tekant0i! hahahahhahahaha... sungguh keji mereka2 itu! (ntahla kat sapa aku kata ni)
alkisahnya
bermula pada satu hari... sang kancil bejalan2... eh! salah alkisah lah! amat mintak maap MySpace
camni
sumanya gara2 aku tidak berpegang teguh kepada prinsip terhebat aku... sebelum ni aku amat pantang menyentuh k0puter di 0pis tidak kiralah samada dengan niat untuk men game d0ta mahupun melayari mana2 website terutamanya bl0g milik sendiri ini! kerana ini adalah melanggar etika kerja pr0fesi0nal kerana berp0ya2 dengan alatan 0pis! biar tid0q sewaktu bekeja lagi bag0s asalkan jangan men2 k0puter! itu adalah prinsip yg selalu aku laungkan! *yuhu* MySpace
tapi ntah kenapa aritu aku tergatai menyentuh k0puter di 0pis... mungkin kerana aku berasa agak jeles kerana melihat rakan sejawatan aku bermain2 dengan gembiranya itu k0puter. wah aku juga hingin jika begitu! dengan itu maka terlerai lah prinsip yg aku pegang selama ini. aku juga bermain2 sama itu k0puter dengan gembiranya... tanpa aku sedari bahaya yg menanti... jengjengjeng...
ntah camna salah s0rang b0s aku terbuka adress bl0g kepunyaan aku ini lalu membaca lah beliau dengan ser0n0knya tanpa aku sedari. 0leh itu pada suatu ketika sedang aku asik merepair mesin, tetiba dia tanya aku...
lidey, ang ada wat bl0g sendiri ka?
MySpace
0 my g0d! wat shud i d0...??? hahahahaha ada la. pasai apa. incik ada baca kah? (gelak utk c0ntr0l ketakutan)
0 sakan ang n000...(n den yg seterusnya belaku aku xmu cita yuhu)
sampai sekarang aku masih tr0ma dan xdapat melupakan... begitu juga dengan segelintir hamba Allah yg aku xingin mereka membaca bl0g milik aku ini sudahp0n membacanya dan aku sekali lagi tekant0i...
0h n0 n0 MySpace

sekian terima kasih *yuhu*

7 comments:

PrinCess AiK0 said...

Hahaha...so,moral of the story?

*pemilik ini punya bl0g* said...

m0ral 0f da st0ry : jangan men k0puter kat 0pis!
*yuhu*

*pemilik ini punya bl0g* said...

m0ral 0f da st0ry : jangan men k0puter kat 0pis!
*yuhu*

PrinCess AiK0 said...

kawe pun pernah kena gak mcm ni dulu...tp dlm ym la...hahaha...baik punya bos kenakan...bos2 p baca ym kitaorg...mmg tkantoi tahap gaban..dh la kutuk dorang...insaf2...

*pemilik ini punya bl0g* said...

hahaha...
rupanya kita serupa...
*yuhu*

FizA said...

ang pun da jadi cam farid daa...
suka guna natang tu..hehehe..
but nmpk cute..
hahahaha

*pemilik ini punya bl0g* said...

hahahah...
tau xpa...
aku suka aku suka
nmpak lebih keji kan
*yuhu*