Monday, May 18

kegagalan!

salam sejahtera...
uhuukkk... agak sedey+em0si0nal...
kenapa? apakah? bagaimana?
jangan kau pura2 xpaham ngan taj0k entry aku ni wahai kr0ni2 ku... pada mereka2 yg telebih dahulu antaq mesej ketawakan aku, xmengapa. xkan kulupakan ketawaan(bahasa apa ni) anda. namun pada yg maseh xmengerti, ketahuilah... aku telah gagal!
gagal untuk menunaikan hajat pegi bej0gging di pagi hari kemarin... juga ari ni... ;"( sungguh aku sedeh! mengapa perkara sebegini harus tejadi??? bukankah aku suda berazam bukan main lagi. haduyai...
stelah di halusi puncanya... maka di sini aku ingin mengelistkan antara sebap kegagalan aku supaya ia menjadi pengajaran pada diri sendirik+sesapa saja untuk cuba berubah dari terus dibelenggu dengan kegagalan...
  • pesediaan mental yg xcuk0p (sembang ja besaq k0n0n bleh mangkit awai p j0gin)
  • pesediaan fizikal yg langs0ng xdak (da tau nk kena mangkit awai tid0q la awai!)
  • semangat macam asap unggun api (kena kipas ngn angin terus lenyap)
  • xbesungguh2 dalam melakukan ( da bangun, teng0k jam pastu tid0q balik)
s0 fakt0r inilah antara penyumbang besar pada kegagalan aku dalam melaksanakan p0jek menguatkan stamina diri... namun begitu alhamdulillah, aku da p0n jumpa penyebab+penyelesaian kepada fakt0r ini... maka dengan ini akan aku hapuskan segala penyebab kegagalan ini! *yuhu*
oleh yg demikia, pada minggu hadapan p0jek ini akan dijalankan sekali lagi seperti yg direncanakan
akan aku ubah semangat asap unggun api menjadi semangat tugu negara. berdiri megah&xhilang ditiup angin kipas! yaaaaahhhhh! semangat! gagal sekali xbemakna gagal selamanya! yuhuuuuuu! i'allah! takbir!

2 comments:

alem said...

nak sy jadi pembakar smgt kamu kah?
hahaha :p

lidey lim said...

wahhhaa...
jangan bakar semangat sy...
nati rent0ng tinggai abu...
*yuhu*
hahahahahah