Monday, May 25

panas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum...
panassssssssssssssssssssss... apakah yg panas itu? 0h0 banyak benda yg panas ini hari... tingat skrip (ntah dari m0vie mana aku xingat) bebunyik camni : "lu, bikin tinga gua, panaaaassssss jek!"
ahahahaha... apakah yg aku merepek kan ini? 0h mungkin terkena sawan panas
alkisah
arini aku hanya betempek kat dalam w0ksy0p, uk0q+p0t0ng playw00d yg ntah bapa pul0h keping! bajet best la tadi... dengan pen0h semangat. pakai gigsaw.
t0bat letih! tp bagi c0ver kemach0an aku depan orang ramai, aku gunakan kekuatan kaki utk t0lak tangan aku memandangkan mesin tu gunakan tangan utk p0t0ng... ihihi nasib b0s xpasan... camna rupanya? nanti lah aku tunjuk rupa mesin tu. aku jugak menyumbangkan beberapa lagu bagi menghilangkan rasa letih antaranya lagu w0nderpet, twinkle little star, juga beberapa lagu jiwang, juga lagu dangdut! rupa aku pada harini p0n, xsepeti aku yg selalu. sebap? baju+seluaq hitam pen0h dengan habuk kayu, muka sudah c0m0t kena habuk+minyak. da nmpak macam red indian p0n. tp aku xpedulik. da namap0n keja. musti mau semangat!
namun...
semangat membara terlebih panas akibat cuaca yg panas juga ayat2 yg panas... memang arini aku rasa antara ari yg paaaaling panas dalam sejarah. angin tarak langs0ng! bayangkanla nk kena uk0q playw00d dlm tengah panas. pastu nk kene p0t0ng sket punya susah dalam tengah panas... kena pulak dengaq ayat2 panas(bukan ayat2 cinta) dalam tangah panas... ya memang panas!!!
selama id0p, xpenah aku besungut sketp0n bila dibagi keja2 sama teruk dengan bebudak laki... sebap? aku yg pilih dunia camni! aku minat dunia camni!
tapi bila ditengah2 kepanasan terik matahari+kepanasan terik wat keja dapat pulak ayat
xdak akai ka? ni, len kali pakai akai la weiiiiii
yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu kepanasan ku terserlah.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*p/s : aku xmarah kat sesapa... hanya kesal pada diri sendiri *

No comments: