Wednesday, June 10

ceramic talk 9hb! alhamdulillah

bismillah...
syukur akhirnya segalanya selesai... uhuhu... apa yg selesai? 0h lupa aku nk gitau. semalam ada functi0n yg dihandle oleh aku+team... pas betungkus lumus (tungkuslumus ker)
walaupun aku memang da biasa dengan functi0n+sewaktu dengannya, tapi semalam antara yg ser0n0k... bleh pulak aku jadik mc sp0ntan... itulah kekejian yg dilakukan oleh kr0ni2 aku semalam. s0 dengan ketebalan muka yg agak tinggi, aku p0n selamba arnab menghentam sesuka ati aku... namun begitu sempat juga aku memp0m0t diri sendiri *yuhu*
namun bukan aku saja yg dip0m0t... sekali lagi dengan kekejian kr0ni2 aku, si buntal juga telah dip0m0t... like tuan punya keta like keta (apa punya pepatah ni)
sm0ga pasni bisnes yg aku jalankan ni akan terus maju&maju supaya aku lebih kaya!
yeaaahhh!!! kaya! kaya! kaya!
(oi l0rat kau lidey!)

*p/s : tiada gambaq kerana aku telalu sib0k sampai xdan amik*

No comments: