Saturday, June 6

d0ta!

salam sejahtera...
arini prestasi agak kurang memuaskan...
ini kerana pas semayang subuh... aku telah tewas di tangan katil+bantal ku! namun pada kali ini ia bukanlah kesalahanku... tapi salahkan d0ta! aku xdapat tid0q semalam kerana d0ta!
siapakah d0ta? 0h0... mungkin ada yg telah kenal dengan si d0ta ni... namun ada juga yg masih terpinga2 dengan gerangan si d0ta...
d0ta ini ialah kekaseh hati pengarang jant0ng di kala duka ku... *yuhu* ia mampu membuatkan aku yg mand0m&keb0ringan kembali tersenyum bahagia+gembira... syukur kerana setelah berapa lama mencari... aku dah jumpa si jant0ng hati yg serasi...
namun semakin lama aku da ketageh dengan ini d0ta. semalam xbleh tid0q kerana asik mimpikan d0ta... adaka pat0t aku mimpi aku ada dalam dunia d0ta? sambil berperang dengan rakan seperjuangan? siap sambil tid0q bleh bangun2 lagi tekejut dek penangan d0ta. sesuatu yg xpenah tejadi sebelum ni...
kepandaian aku dalam d0ta juga bukan bepunca dari diri sendirik. salahkan member aku sebap da ajaq aku teknik2 n k0d2 dalam d0ta setelah dipaksa aku. salahkan member aku juga sebap t0l0ng install d0ta dalam lapt0p setelah diperas ugut oleh aku. salahkan orang lain... yuuuhuuuuu...!

* p/s : sem0ga kegilaan aku kepada game d0ta berkurangan demi kesejahteraan masa depan*

No comments: