Saturday, June 13

ektibiti arini

assalamualaikum
arini ari yg beraktiviti... ini adalah kerana setiap hari hidup si lidey hanyalah tid0q+makan+bermalasan tanpa batasan... s0 bila si lidey ni ada wat sesuatu yg berfaedah, maka ari itu akan dinamakan ari yg beraktiviti... oke ak oke ak??? mengapa arini ari beraktiviti?
alkisah
pagi ni pas semayang subuh, aku dengan segera mahu menerkam tilam+bantal kesayangan... mau tid0q balik atas alasan penat semalam... (ces memang tiap2 ari pas subuh tid0q balik) semalam? kenapa ngan semalam?
0h0 semalam aku telah dibantai ngn teruknya oleh mereka2 yg keji... adaka pat0t depa baling tepung kat aku? dahla tu, si buntal p0n jadi mangsa keganasan. ini suma gara2 celebrate busday party member aku... tapi sib bek xkena ngan kek. kaw x lagi la c0m0t baju. uhuhuhu.
oke sambung cita... ekceli ini hari kan aku kena attend majilis perjumpaan kat al0q setaq... s0 lam kemalasan aku bangun gak la... saja bet0lak awal cuz bleh la merayap lu kat mana2... l0kasi pilihan, Giant Al0r Setar... gua xpena p lagi beb sebel0m ni (shame 0n me) tp besala. aku bukan orang kedah. wtpa nk malu. kankankan?
rupanya baru aku tau... bangunan tu dibina sebelah dengan masjid Al-Bukhary, maknanya tuan punya bangunan tu sama. Tuan Hj. Syed Al-Bukhary... memang cantek seni bina dia... tapi xdan amek gamaq sebap aku ralik jalan2+makan ngan ser0n0knya besama ibu tercenta... pas beh berj0li, kami singgah kat masjid sebelah dia. memang cantek+besaq
pendek cerita, pas semayang aku pecut kelisa halusku menuju ke p0t majilis... setibanya kami, majlis da mula p0n. rilek arnab sajaaaaa...
apap0n, bes sebap dapat jumpa sedara2 seagama+sebangsa dan berkenalan ngn depa... betambah la geng aku pasni *yuhu* memang majlis ni dianjurkan oleh MACMA tapi ada gak sedara2 dari kaum lain yg hadir, alhamdulillah... bemakna semakin lama masyarakat da bleh terima+ubah pemikiran mereka terhadap sesama Islam...
walaup0n camtu, masih ada banyak lagi yg kena ubah... oleh itu... kena banyak usha lagilah utk pastikan matlamat tercapai...
yaaaaa caiy0k! caiy0k!

No comments: