Sunday, June 21

xsehat

assalamualaikum...
sem0ga kalian suma dalam keadaan sehat2 saja hendaknya... jangan jadik macam aku nih. sekarang sedang terlantar saket (bleh caya ka) ya ya ya, saket... memang pecaya, terlantar saket, 0h n0 n0! walaupun aku lidey, xmungkin aku terlantar kesakitan kecuali jika aku diserang oleh satu penyakit tu... namun jika saket len, aku maseh mampu duduk untuk mengadap lapt0p *yuhu*
walaupun tiap ari aku ngadap lapt0p n surf tenet, mengapakah aku xp0st satu hapa p0n entry kat dalam nih? adakah aku suda burin@jemu? 0h n0 n0 sekali lagik. bukanlah kerana itu tapi kerana aku suda xtau apa yg nk ditulis. sebap selalunya aku hanya merapu&menceritakan benda yg xmembawak pekdah sepeti sekarang ini... oleh itu aku ingin mengurangkan ektibiti sepeti ini&hanya membaca sesuatu yg berpekdah...
namun sekali sekala juga perlu menulis bagi menghilang resah di dada... selama aku xtulih, banyak gak benda jadik... tapi banyak aku da lupa. itu adalah kelemahan diri sendiri. p0jek yg aku duk wat tu da hampir siap...tinggai nk pasang, p0t0ng pelapik&cat
aku juga susah ati kerana dah hilangkan barang yg akan dibuat c0nt0h utk kegunaan c0mpany aku. aritu b0s da tanya, n aku p0n berpura2 ingat walaupun da lupa. pastu mula la susah hati sampai sekarang. haduyai lidey, sila ubah itu sikap!
aku juga da mula pegang keta dari spesis yg len dalam keja p0men... sebelum ni aku belajaq keta wira, tapi minggu lepas, aku da p0men keta waja... ini p0n ada cita bes... nanti aku cita, i'allah...
aku juga sekali lagi menghabiskan duit aku yg memang sentiasa habis tu utk p klinik (again) namun, ubat hanya dimakan sekali sekala mengikut cita rasa (again)
namun, jangan pandang rendah! aku suda ada kemajuan oke! aku da mula menelan beberapa biji ubat tanpa paksaan... walaupun sekali sekala.ahahah... kira oke la kan. sebelum ni sebijik p0n macam ntah hapa2!
alhamdulillah

No comments: