Monday, July 27

alhamdulillah!

bismillahirrahmanirrahim...
alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi... aku sampai dengan selamatnya ker rumah... rumah? rumah mana? 0 aku lupa gitau kat ampa ka... aku baru saja pulang dari shah alam bandar anggerik ke perlis indah lagi mempes0na...
sekarang da pukui 5am... s0 i'allah es0k aku cita detail lah... juz nak ucapkan syukur sebap da sampai dengan selamatnya...
mintak maap kat sesapa yg aku xsempat nk reply balik mesej... kredit aku sudahp0n kekeringan. ini disebabkan rm10 yg dit0pup pada bulan lepas baru saja habis... nasib bek guna upax, xdak expired kredit... 10ghinggit pakei sebulan d0h. hahaha... besala. aku mana ada orang utk dimesej@di call.
s0 bila ampa baca p0st aku nih, taulah kalian bahawa aku sudahp0n sampai... tadi pukui 4lebih...
...alhamdulillah, syukur...

*p/s : rindu sama ibu*


No comments: