Friday, July 17

b0dben... eh salah eja... br0adband!

assalamualaikum...
entry kali ini adalah hanya untuk aku menyatakan ketidakpuasan hatiku ini terhadap b0dben celc0m... sepeti mahu saja aku telan itu b0dben kerana sudah 3hari aku terputus hubungan dengan alam maya tercenta (intenet lah) adakah itu patut?
imagine, jika hanya sehari, atau juga 2hari, itu mungkin tidak mengapa... tapi ini sudah mencecah 3hari berturut2! dan tidak mustahil juga ia akan berlanjutan selama 4hari, 5hari, 6hari, 7hari... ahhhh ini tak bleh jadik! tindakan harus diambil!
pada siapa aku harus mengadu? pada ibu? pada b0s? pada orang ramai? haduyaiii... mustilah pada celc0m dey!!! tapi hapa celc0m tu tau! kaw tanya p0n hanya akan dijawab
kami akan cek balik nanti
ataup0n
mungkin b0dben tu da pr0blem k0t
atau juga
mungkin lapt0p ada pr0blem
atau juga
ntah, kami p0n xtau!
ya, aku buleh agak suma jawapan itu... oleh yg demikian aku amatlah berem0si dengan seEm0si m0sinya! nasib baik kebetulan abang aku pulang ke kamp0ng halaman... dapatlah aku curik dia punya b0dben... sungguh, rasa begitu xbes tanpa intenet... huhuhu... bayangkan, aku tepaksa men0nt0n anime inuyasha dari ep1-ep167 untuk hilangkan keburingan! nasib baik lah inuysha itu adalah katun peberet haku!0h inuyashaaaaaa....
0leh itu,
ehem ehem(batuk oke, bukan ehem ehem nk ng0rat) celc0m, sila repair anda punya netw0rk&segera kembalikan intenet kepadaku!

No comments: