Sunday, July 12

kasut 0h kasut

salamatttttt...
arini agak xbagus kerana prestasi aku xcemerlang langsung! tapi aku akan usahakan pada minggu depan agar aku lebih rajin! eh, tapi maybe minggu depan aku xwujud di bumi indera kayangan ni...hah xwujud? apa kau invisible w0man kah lidey? 0h n0 n0... aku xwujud di sini kerana aku akan mewujudkan diri di bumi anggerik... ahahaha shah alam bandar anggerik! apa pasal? hah nanti2 la aku cita...
m0tif utama aku malam ni hanyalah untuk menunaikan janji yg telah terpatri dalam entri ni , s0 j0m ter0p0ng
kasut baru hakuuuuuuuu....

*ini adalah pandangan dari atas*siap pakai ngan baju kurung la dey!*

*ini adalah pandangan sisi luar*

*ini adalah dari pandangan sisi dalam (sampai tersenget kaki aku pusing)*

s0 amacam? ada sesapa mau kutuk? silakan... tapi malangnya anda2 ini bukanlah orang pertama yg mengutuk ini kasut, s0 xperlu hepy. 0rang pertama yg mengutuk ini kasut adalah b0s aku lah. xkesah... aku suka aku suka. nampak tu muka rimau kat kas0t? sekali dia ngappp baru tau... la ni aku dah da b0dyguard baru la nampaknya... 0h incik rimauuuuu~

2 comments:

::Cik Ngah:: said...

hahahahaha...ganaz2...huhuhu..welc0me to Shah Alam

lidey lim said...

haha...
siye siye ni
;")