Wednesday, July 8

t0l0ng!

bismillahirrahmanirrahim...

apa ada bersyarat aku mendekati ang.

apakah dekat2? apakah syarat2? ingat rancangan jauh di mata dekat di hati kah? syarat2 nak masuk jadi pengacara rancangankah? apa apa apa???
aku dah kata, benda camni memang leceh... sungguh meganggu raga... apa raga? sepak raga ka? apa apa apa???
sabaaaarrrr lidey... istighfar banyak2... apa apa apa??? eh sudah2 la tuh... pikirlah pakai 0tak manusia ang tuh lidey... jangan pinjam otak arnab... arnab punya 0tak xleh pakai (arnab ada otak kah? ntah saja sebut)
astaghfirullahala'zim...
***************************************************************
wat seketika raga aku terganggu... raga? jiwa raga... aku sh0tp0m jadi raga... ini kerana aku telah terganggu kerana diganggu oleh peganggu raga... apala d0sa aku wat kat makhluk Allah yg satu ni. aku amat xpaham. yg dah lepas tu sudahla...
sememangnya letih utk mengharungi ujian ini s0rang diri sejak betahun lamanya...
sem0ga Allah memberi kekuatan+bantuan pada aku kali ni... sem0ga ditunjukkan juga jalan+bantuan utk aku... Allah...

apa apa apa??? (ha dia jadi balik dah)

6 comments:

ahong said...

Assalamualaikum,

Saja nak tau. Ramai tak orang kat Kedah yang Chinese Muslim sekarang? Dah agak lama tak balik Kedah....

Dan arnab tu ada otak.

lidey said...

0h ya ka...
hihi thnx 4 d inf0rmati0n...
agaknya 0tak dia tu besar mana yek...

~akuni~ said...

ni awat ni? sawan ke apa?

lidey said...

cik akuni> rilek2 kny... jgn mrh2 jgk...*yuhu*

PrinCess AiK0 said...

Wakp0 CikLidey?Ado ore kaca/buli kamu ke?Meh bgtau sama kawe.Nanti sy tulum blasah dia untuk kamu.Sabar2 yea.

lidey said...

cik aik0> huhu... thnx al0t 4 ur c0ncern...
ini lebih kurang macam, luka lama berdarah kembali.... ntah sampai bila... sem0ga Allah berikan petunjuk...