Wednesday, August 19

b0dben,bunga,takziah

salam rindu sejahtera :)
da bapa lama tah aku x0nline... ini suma gara2 b0dben buat hal lagi... sampai aku semakin jiwa kacau kerana tiada tempat bleh aku luahkan sesuka ati ku (ayat sedih)
tapi... ada lagi tapinya... yg lebih sedih adalah bila aku masuk ja page aku, jumlah yg datang menjenguk ketika ketiadaan ku adalah minimum... amat minimum! waaa... sedih tada sapa tau~ :(
kepada sahabat2 ku... yg suka jadik pembaca sepi... tinggalkanlah sedikit tanda kewujudan anda supaya aku tau... bukan apa, aku oweys ingat tada sapa baca tapi time lepak ngn membe2, depa bukak suma cita lam bl0g aku... tekejut gak camna depa bleh tau... rupanya dibacainnya diam2 (skeepin ind0n sat) kejadian sepeti itu adalah amat xbes *yuhu*
neway, semenjak aku x0nline, banyak gak ektibiti aku. malas nak cita. ni antara ektibiti yg aku dan snap. yg len xdan cuz super bz~ teng0k ja lah
*150809*juai bunga di tapak k0nv0 kali ke4 unimap *
ini 1st time cuba nasib jadi usahawan bunga. hakhak. hari yg penuh dengan kegilaan

tarikh yg sama adik lelaki kawan aku meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya setelah bertarung nyawa di icu selama 2hari... sem0ga dicucuri rahmat ke atas baliau. aku hanya sempat p time malam pas balik dari meniaga bunga. sabarlah atas dugaan ini, Ain...

2 comments:

::Cik Ngah:: said...

ooooo patutla dh lama tak on9...wah jual bunga?cik lidey gubah sendiri ka?huhuhu.pandai2.amacam bisnes bunga?ok?

lidey lim said...

bunga kita deal dengan fl0rist... kaw sy yg gubah bunga alamatnya xsiap la suma b0uquet tu...
:D haha...alhamdulillah... jualan oke... bebal0i2
:P