Monday, September 21

cerita malam raya

semalam (malam raya) aku f0l0w mber aku utk gathering club keta ******. saja nk teng0k cara depa handle. besa la len club len pattern.
adusss... malu malu. macam nak sembunyi kapla bawah bucket. perluka lu sh0w off sampai camtu br0. nk drift nk spin teng0k tempat lah. macam ada orang heran lu buat camtu. setakat nk bagi matrempit usyar xpayah la. aku teng0k team len rilek pisang je. keta berapi2 p0n still wat c00l (itu sebap keta depa memang p0wer bukan buat2 p0wer haha)
otw balik, singgah iway. ada game. tapi aku kat situ xlama. 3game kami miss. kat sini try la sh0w off kalau berani. haha. makan asap la jawabnya.
itu kereta. ini m0t0 pulak. tp yg ni lawak sikit. rasa macam nk gelak sambil guling2 saja. tingat macam kecik2 dulu main p0lice entry :D kehulu kehilir pakcik p0lis. baru nak panas enjin pakcik p0lis lalu. xdan teng0k game. adegan ligan meligan dengan p0lis adala. adik aku yg durhaka pada kakaknya ni p0n hampir kena. padan muka. ketegaq cakap aku.

m0ral 0f d st0ry : lifestyle yg xpat0t dic0nt0hi. lidey lidey. hang kata hang insaf!

1 comment:

::alifdalmim:: said...

nk menunjuk biar bertempat..kan cik lidey??