Saturday, September 12

p0men keta

salamattt...
tadi pi c0nfirm ngn ex b0s aku, cuz nk servis si buntal. sem0ga sebelum raya siap i'allah. aku sempat tanya beliau, bila lagi nk ajar aku p0men, asik duk ajak meber aku yg laki jer. kesian la kat aku yg p0mpuan ni. nk jugak blajaq. tau apa kata beliau?
hang nk belajaq kena mai malam, sebap aku buat keta time malam
aku tau kadang2 mmg beliau akan p0men time malam sebap siang xsempat dgn keja. nampaknya tepaksa la aku belajaq pelan2 dari beliau waktu siang saja. tu p0n ntah bila cuz aku xlagi berkhidmat di situ.
betapa aku ingin belajaq p0men keta. banyak yg aku da lupa cuz lama xprctice. yg aku ingat, welding. welding welding welding.
perlukah aku amik a0t0m0tif pulak pasni? haha mampus ibu bising lagi. kenapa aku suka cari penyakit? itu yg dinamakan test p0wer!

*p/s : nex week si buntal akan di cat i'allah. tadi petang aku da p ejas*

No comments: