Sunday, September 13

setel

bismillah...
ini malam sibuntal telah selamat diserbis.alhamdulillah.tepaksa jgk p mlm ni cuz b0s aku da tip0n. sambil2 tu aku tlg la sket2. bagi cepat setel. skg ni yg tinggal hanya pr0ses sedut&cat balik b0net buntal. i'allah nex week setel.
tamat kesah buntal
ini lagi satu hal yg buat aku agak geram. tapi aku tahan jgk. apa hebat sangatkah manusia yg ada pakwe itu? apa perlu ik0tkah suma cakap pakwe atau juga manusia yg dipanggil kayu balak itu? apa hubungan dia dengan si p0mpuan sampai kena pat0h&angguk macam burung belat0k? ada c0nfirm ka kayu balak tu nk buat p0mpuan ni bini dia? ka nak wat macam kayu jati, last2 jadi perab0t org guna saja. da lama da kusam org buang ganti baru. kaw gaduh teriak macam kena histeria. bila baik sy0knya sampai xingat dunia.
diteg0q katanya jeles. apa pasal aku nk jeles. apa hina sangat orang xdak kayu balak? xmen la kayu balak ni. aku ganti dengan tiang k0nkrit!
sedari, aku hanya kesiankan sedari. mengapa perlu merugikan diri dengan mengumpul d0sa yg sedari sendiri xkan mampu tanggung. cukuplah d0sa2 lalai dlm menyembahNya. perlukah hang tambah d0sa dengan buat benda terlarang?

0ps panjang pulak. aku xmarah. geram saja. astaghfirullahalazim... rilek2 la lidey

No comments: