Tuesday, September 8

spy???

assalamualaikum...
ini petang aku tekad nk selesaikan satu misi peribadi... tapi akhirnya xberjaya. oleh itu aku membawa diri ke tepi laut utk tenangkan 0tak... sengaja memberi ruang kepada diri&buntal utk bersama. sedih, sayu, kacau bilau tiapkali terpandangkan buntal... inilah balasan tuhan kepada hambanya yg lalai :"(
tiada terlintas keinginan utk pulang ke rumah.ntah mengapa. otak jadi kacau. angin pantai xmampu terbangkan kesedihan aku bersama buntal. maafkan aku sebap xmampu jaga hang dgn baik, buntal...
last2 aku ajak sj member temankan aku berbuka di kedai... nyata dia tekejut bila aku ajak kuar sebap katanya da last minute&tiba2. dia da agak mesti ada s0mething. but i hide it well. dia xtau apa yg terjadi. selesai makan, aku tumpang s0lat maghrib dirumahnya. akhirnya dia suarakan sesuatu.
"teman aku spy pakwe aku ini malam"
pikirkan yg aku mmg xingin utk balik ke rumah lagi, aku setuju bersyarat. minyak kasi sp0ns0r
maka bermulalah epis0d spy menyepai ni... xsangka aku bersubahat sekali wat benda2 camni
ada orang susah hati kerana harta dunia (macam aku), ada orang susah hati kerana manusia
jarang yg susah hati kerana diri, kerana ALLAH
lidey, lidey...

No comments: