Tuesday, September 8

test p0wer

apa macam, da cukup p0wer???
laaahhh... cakap nk test p0wer???
besa la, dia kan nak test p0wer!

inilah ayat2 yg sentiasa masuk dalam telinga&otak aku since aku sem1, sampai sekarang.
alkisah
masih aku ingat lagi time tu, aku melangkah masuk ke jabatan baru aku utk daftar diri. semua mata dlm 0pis pandang macam nk telan aku. sambil c0ntr0l mach0, aku terus cari lec yg incharge. time tu mmg banyak lec laki berkumpul (besa la k0s ni mmg maj0riti laki) s0 pas aku bagi salam&pekenal diri... terus lec tu cakap
"0 yg ni la yg nak tukaq c0urse tu..."
*sengih*
"awat kamu nak tukaq c0urse? duk kat jabatan it lekl0q nak tukaq watpa?"
saja, nak test p0wer (dengan k0nfiden jawab)
hahahahahahahaha (tetiba suma lec kat situ gelak, pelik betul)
"test p0wer n0, xpa2 aku nak teng0k... tara mana ang. satgi suh buat keja teruk sikit teriak pulak" (salah s0rang lec tu cakap)
*sengih*
"betui ni kamu da c0nfirm? jangan satgi dah nak habih sem baru nk tukaq balik. baru nak menyesai. kamu taux kamu student p0mpuan petama kat sini yg nak tukaq masuk k0s ni. orang suma kalut nk kuaq kamu pulak nak masuk sini"
xpa. sy c0nfirm dah. xtukaq punya
haha... xpa. ang jumpa aku kat bengkel es0k. aku nak teng0k ang buat keja camna. test p0wer n0" ( lec yg jaga bengkel)
sejak tu bermulalah epis0d baru aku bergelar budak meki... memanglah kenangan. syukur.

*p/s : sejak dari tu memang suma lec kenal aku. tu pasal selalu salah guna kuasa. sampai la sekarang. hakhak*

No comments: